Versicherung

UBEZPIECZENIA
Firm oferujących ubezpieczenie zdrowotne jest bardzo dużo. Wybierając ubezpieczenie należy przy tym zwrócić uwagę na zakres usług, jakie oferuje ubezpieczalnia.

Opłaty za ubezpieczenie są zróżnicowane i zależą przede wszystkim od płci, wieku oraz świadczeń medycznych.
Duży wpływ na opłaty ma również tzw. udział własny (Selbstbeteiligung), to kwota, jaką w ciągu roku będziemy musieli sami zapłacić podczas wizyt w gabinetach lekarskich.
Oferujemy Państwu ubezpieczenia:
ubezpieczenie bez udziału własnego
• ubezpieczenie bez konieczności doliczania 10% dodatku do taryfy głównej
tanie ubezpieczenie bez badania lekarskiego

2 Kommentare:

  1. Oczywiście, że firm oferujących ubezpieczenia jest dużo i w sumie również od wielu rzeczy możemy się ubezpieczyć. Ja jestem bardzo zadowolona z faktu, że odkąd mam ubezpieczenie życia i zdrowia https://cuk.pl/ubezpieczenia/zycie-i-zdrowie to całkowicie zmieniło się moje życie.

    AntwortenLöschen
  2. Jak dla mnie ważne są ubezpieczenia OC i AC na mój samochód. Odkąd zaczęłam ubezpieczać się w https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-oc-ac-kielce/ to muszę przyznać, że płacę o wiele mniej za składkę ubezpieczeniową. takie rozwiązania bardzo mi się podobają.

    AntwortenLöschen